Časté otázky a problémy

Kam a jak se mám hlásit do Office 365?

Přihlášení na stránce www.office.com

Přihlašovací jméno zadáte ve tvaru 12345678@cuni.cz (kde 12345678 je Vaše číslo osoby, ale technicky vzato v tomto kroku stačí zadat cokoliv@cuni.cz). Následně dojde k přesměrování na CAS přihlašovací stránku a vy se přihlásíte úplně stejně jako do SISu (osmimístné číslo osoby 12345678, popř. jmenný tvar loginu + heslo do SISu).

Na jakých zařízeních se mám přehlašovat do univerzitního účtu?

Především na svých domácích počítačích a na svých noteboocích, případně také na svých tabletech a mobilech.

Fakultních počítačů se to (v naprosté většině případů) netýká.

Mám problém s licencí?

  1. Zkontrolujte si v aplikaci Word či Excel, jestli jste (vpravo nahoře) přihlášení jako 12345678@cuni.cz („číselná identita“).
  2. Pokud nejste takto přihlášení, přehlaste se. Postupujte podle podrobného fotonávodu.
  3. Pokud vám Office nefungují, zkontrolujte si na této této stránce zda máte správnou licenci. POZOR. Vpravo nahoře zjistěte, zda jste přihlášeni jako 12345678@cuni.cz, pokud ne, odhlaste se a následně právě pomocí této „číselné identity“ přihlaste. Pokud se Vám zobrazuje licence A3, je vše v pořádku a Word i Excel by Vám měly fungovat. Pokud nefungují, restartujte počítač. A pokud ani pak, napište na office365@pedf.cuni.cz nebo zavolejte na telefon 221 900 777 (z fakulty stačí volat linku 777), kde Vám kolegyně z OKM (Oddělení komunikace a marketingu) rády pomohou.
  4. Pokud ale máte licenci A1, přestože máte nárok na A3, je potřeba zkontrolovat, proč se tak děje. Opravu Vám provede SIT po vyplnění tohoto formuláře.