Používejte univerzitní Office365 (login ve tvaru 12345678@cuni.cz)Níže uvedené návody platí pro fakultní Office365, ve kterých již nově nemáte nárok na A3 licenci (a tím ani na aplikace Word, Excel, Powerpoint, …), ale pouze na A1 licenci (a základní služby jako Teams, online Word, online Excel, …). Pedagogická fakulta přechází na univerzitní Office365. Do univerzitních Office365 se přihlašujte loginem čísloosoby@cuni.cz a svým CAS = SIS přihlášením. |
Studenti prvního ročníku mají licenci k dispozici vždy od 1.10.
Studentům prvního ročníku se již fakultní studentský login O365 nevytváří. Využívejte již univerzitní prostředí Office365.
Do políčka Univerzitní číslo osoby zadejte své osmimístné číslo studenta (číslo, kterým se přihlašujete do SIS). Pokud si číslo nepamatujete, naleznete jej na průkazu studenta pod fotografií.
Přihlašovací údaje do Office 365 a stav Vašeho konta:
Univerzitní číslo osoby: | |
Jméno a příjmení: | |
Login do Office 365 (= studentský fakultní e-mail): | |
Stav účtu: | |
Datum poslední změny: | |
Aktualizováno: |
Login do Office 365:
ID uživatele, které potřebujete pro přihlášení do účtu Office 365. Vaše ID uživatele je zároveň Vaším studentským fakultním e-mailem.
Stav účtu:
Zobrazované informace o stavu účtu nemusejí být vůbec pravdivé, systém už jen „dožívá“ a není aktualizovaný. Přejděte raději na univerzitní Office365 (viz žlutý box výše)
A – Aktivní účet = Máte plný přístup do služeb Office 365.
N – Neaktivní účet = Máte k dispozici pouze omezené služby, tj. čtecí režim MS Office a cloudové služby. Data v Cloudu Vám zůstávají zachována. Tento stav nastane, pokud přerušíte či ukončíte studium. Stav trvá po dobu 6 měsíců od Datum poslední změny. Po této době přechází účet do stavu Z.
Z – Zrušený účet = Nemáte k dispozici žádné služby, protože Váš účet byl déle než 6 měsíců neaktivní. Stav Z trvá po dobu 6 měsíců od Datum poslední změny. Po této době bude účet zcela smazán včetně všech Vašich dat, která máte v Cloudu uložena (= přejde do stavu S). Pokud však během této doby studium obnovíte, bude Váš účet znovu aktivován a přejde do stavu A.
S – Smazaný účet = Nemáte k dispozici žádné služby. Váš účet včetně uživatelských dat byl smazán, protože byl déle než 6 měsíců zrušený.
Datum poslední změny:
Datum, kdy došlo ke změně ve stavu konta (např. z důvodu přerušení či ukončení studia).
Aktualizováno:
Čas poslední synchronizace.
Číslo studenta nebylo nalezeno:
Pokud se Vám zobrazí Číslo studenta nebylo nalezeno, zkontrolujte si, zda zadáváte číslo studenta správně a zda máte v SIS správně nastaven soukromý e-mail (viz návod na této stránce). Synchronizace probíhá každý den v noci, takže pokud jste si svůj soukromý e-mail v SIS nastavili teprve dnes, budete muset počkat do zítřejšího dne.
Office 365 a studentský fakultní e-mail jsou k dispozici všem studentům Pedagogické fakulty s výjimkou studentů celoživotního vzdělávání (CŽV). Pokud jste studentem CŽV, zobrazí se Vám Číslo studenta nebylo nalezeno, neboť přihlašovací údaje se pro studenty CŽV negenerují.
V případě problémů kontaktujte office365@pedf.cuni.cz.